Join Today

Search:

Type: Posts; User: Giles; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    15
    Views
    1,308

    ah - i get it now lol - the outer casing ;)...

    ah - i get it now lol - the outer casing ;) missed that completely lol
  2. Replies
    15
    Views
    1,308

    "Application - SUBARU IMPREZA WRX...

    "Application
    - SUBARU IMPREZA WRX TD04L-19T Turbo

    - This CHRA can bolt up to stock SUBARU turbine housing, but need to machine cover to fit larger 19T compressor wheel."
  3. Replies
    15
    Views
    1,308

    dunno - i asked would the whole compressor side...

    dunno - i asked would the whole compressor side (effectively one side) fit my exhaust housing and they replied with 'only by having it machined'.....unless there was a misunderstanding.....

    This...
  4. Replies
    15
    Views
    1,308

    I asked a Japanese company (eBay) and they said i...

    I asked a Japanese company (eBay) and they said i had to get my 15G housing re-machined to fit the 19T......is/was this wrong?
  5. Replies
    20
    Views
    2,757

    makes me wonder if it's a government incentive to...

    makes me wonder if it's a government incentive to get old cars off the road.....?
  6. Replies
    20
    Views
    2,757

    I was astounded.......he said "just a...

    I was astounded.......he said "just a shell.......bout 150" lol
  7. Replies
    20
    Views
    2,757

    Cheers Andy. I have told the guy 'no' and...

    Cheers Andy.

    I have told the guy 'no' and phoned my scrappy which is 2 miles from me.....they have quoted me at least 150 just for the shell and are an authorised dealer who issue certificates...
  8. Replies
    20
    Views
    2,757

    I aint gonna :) not worth it and it sounds well...

    I aint gonna :) not worth it and it sounds well dodgy to me.....there is only one reason why you would want to re-brand a car, so it's being scrapped.....get the same for it anyway, maybe more, so no...
  9. Replies
    20
    Views
    2,757

    but just to add, i aint exactly happy with the...

    but just to add, i aint exactly happy with the idea at this moment in time and my conscience will sway any monetry offer.....
  10. Replies
    20
    Views
    2,757

    The 2 people I asked both said the...

    The 2 people I asked both said the same.......(dad and brother).....can't say too much without upsetting this guy (unless it's too late lol), but i know him and he's genuine.......i need to find out...
  11. Replies
    20
    Views
    2,757

    Cheers TFM.......so if this guy wants the plates...

    Cheers TFM.......so if this guy wants the plates and book etc, i should sell him the whole car and transfer the details over etc (effectively sell him the whole car)......for about 100?
  12. Thread: Tailgate

    by Giles
    Replies
    5
    Views
    622

    I have an 850 tailgate for an estate for 20 if...

    I have an 850 tailgate for an estate for 20 if you need one - sorry to hijack, just thought it may be of interest? Turquoise. Unless as TC says it's for an upgrade?
  13. Replies
    20
    Views
    2,757

    Price for 850 shell - scrap

    Didn't even cross my mind about getting cash for the shell, but have heard I should get about 50 for it from a scrappy?

    Also, someone wants the VIN plates and logbook but 2 people I have asked...
  14. Replies
    13
    Views
    872

    ;) - only took an hour and 3 cut up boxes lol

    ;) - only took an hour and 3 cut up boxes lol
  15. Replies
    13
    Views
    872

    Cheers Gary, so if I say 15kg i should be ok? And...

    Cheers Gary, so if I say 15kg i should be ok? And that link was a treat ;) 9.99+VAT :)
  16. Replies
    13
    Views
    872

    no batteries....... :( suppose i could (dare i...

    no batteries....... :( suppose i could (dare i say it) buy some.....
  17. Replies
    13
    Views
    872

    i was told i would get 60 - 80 for my copper...

    i was told i would get 60 - 80 for my copper cylinder......got 17 from the thieving gits......
  18. Replies
    13
    Views
    872

    selling it to some guy in Fife for 20 (+40...

    selling it to some guy in Fife for 20 (+40 postage).......but the better i get the postage, the more i make ;)

    60 sounds tempting tho although i have just sent him an invoice :( ah well, wasn't...
  19. Replies
    15
    Views
    1,314

    Mine was split throttle body hose.......and i...

    Mine was split throttle body hose.......and i have one for sale if you need it (Samco) ;) check the small pipe where it joins the main pipe......

    Could also be air intake hose sucking air...
  20. Replies
    13
    Views
    872

    Weight of 850 Cat

    Anyone know the weight of one of these? And who to send it by lol.....given up trying to get it on the missus' flour scales lol........
  21. Thread: Omg !!!!! :(

    by Giles
    Replies
    13
    Views
    1,334

    Unbelieveable really.......was offered 1,250 for...

    Unbelieveable really.......was offered 1,250 for it as a car and so far, all being well, should get back about 2,000 in bits (including cancelling my insurance and tax back)......will still be...
  22. Thread: Omg !!!!! :(

    by Giles
    Replies
    13
    Views
    1,334

    Hopefully 's Gary, not 's lol

    Hopefully 's Gary, not 's lol
  23. Thread: Omg !!!!! :(

    by Giles
    Replies
    13
    Views
    1,334

    My biggest fear is of people pulling out of...

    My biggest fear is of people pulling out of commitments to the bits.....but, they are kinda sought after and should go anyway if so.....some things as you said earlier i seem to have let go for silly...
  24. Thread: Omg !!!!! :(

    by Giles
    Replies
    13
    Views
    1,334

    That's what i keep telling myself :) and tbh - i...

    That's what i keep telling myself :) and tbh - i try to think of it as 'selling the car'......and hopefully helping people out too.....I am not after making a killing on the bits, just trying to claw...
  25. Thread: Omg !!!!! :(

    by Giles
    Replies
    13
    Views
    1,334

    Omg !!!!! :(

    have to look at it every day for the next few days......i could cry :(
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4
ipv6 ready